mandag 17. oktober 2011

DennyMikes

Jeg elsker nisjebutikker og hvor en jeg er i verden så må jeg innom å titte, til min families ergelse. Da jeg fant disse DennyMikes i den midlertidig Gule kiosken på bryggen i Son, ja  jeg måtte bare prøve.
Da jeg studerte i California for 20 år siden, syntes jeg ikke bbq sauser var noe særlig. Det var først da jeg kom hjem at jeg begynte å like sausen. Eksprimenterte med forskjellige oppskrifter, kjøpte det man kom over av typer saus. Årsaken til dette er jo min mann da, han likte bbq saus etter flere omganger i USA i oppvekst, studier osv.
Så hos oss er konkuransen stor når det gjelder amerikanske bbq sauser vi har smakt mye rart. Vi testet DennyMikes og var gledelig overasket, det var for oss riktig sødme og syrlighet. Noen av sausene som finnes ute på markedet er enten for sur eller for søt, men her var kombinasjonen riktig. 
Familien testet to av sausene, vi forsøkte Hot'n Nasty og Mesquite-O Madness, noen av oss liker sterk og noe ikke. Favoritten ble nok Mesquite-O Madness, vi er glade i den litt røkte smaken. Hot'n Nasty er hot, vi hadde ikke noe problemer med det, så hadde Mesquite fått Nastyens hot, da hadde den vært helt perfekt:), den prikket litt på tungen. Det fine med DennyMikes er at de er økologiske og uten tilsetningsstoffer.
Grill krydderene kommer i 4 utfaver til svin, storfe, fjørfe og sjømat disse er også helt naturlige og uten tilsetningstoffer og gir maten det lille ekstra. Elsker en god, småsprø stekeskorpe som er deilig krydret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...