torsdag 29. desember 2011

Forrett med spekeskinke, kremost og ramsløk

Eksperimenterer til nyttårs feiringen og tema er norskt eller selvplukket. Vi må ha noe godt til de voksne og barnevennlig for sist hadde jeg 5 retter til de voksne og fem retter til barna, men nå begynner de å bli såpass store at kanskje vi kan ha de samme rettene. 
Her har jeg brukt brød, men kanskje jeg skal bruke lefse isteden til selve middagen.
Smurte kremost på brødskiven og så ramsløk, la så en skive spekeskinke på oversiden og undersiden og rullet.
Her har jeg laget sandwich med ramsløk og kremost og lagt skinken på toppen. De eldste likte dette, men hun på fire er litt skeptisk. 
Hva slags drikke til er vi litt usikre på ennå, for det er min bedre halvdel som skal få lov til å bestemme dette;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...