søndag 29. januar 2012

Dr. Oetker sjokolade mousse:(

Jeg prøver alltid noe nytt og leter alltid etter enkle erstatninger for å gjøre hverdagen enklere.
Jeg sier ikke at jeg absolutt er for halvfabrikata, men noen ganger synes jeg det er lov, når man har dårlig tid.
Som krem til cup cakes er den helt fin med fin konsistens
Anbefaler jeg den og vil jeg bruke den en gang til? NEI!
Jeg/vi likte ikke sjokoladesmaken, den var litt røkt.
Det kan hende at det var bare den pakken, men jeg kjøper ikke ny for å teste den ut igjen, det finnes flere der ute som er bedre og hjemmelaget er jo best:)

1 kommentar:

  1. DE så skikkelig GODE ut!!
    Her har vi spist noen små, litt tørre og litt for lenge stekte muffins i dag - uten glasur, hehe:)
    Snuppa som har laget, helt selv, så flink atte:)

    Den posen med glasur MÅ prøves:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...