lørdag 7. januar 2012

Måtte ta en ekstra tur til StiLiMat i Son:)

Jentene i Son fikk smake på sjokoladene og var kjempe fornøyde, jeg måtte så klart innom StiLiMat når jeg først er der;) Jeg er av den type menneske som tråler matbutikker når jeg går på oppdagelsesferd på tur, ferie osv. Butikken har mye rart som jeg ennå ikke har oppdagen, men i dag kjøpte jeg to marmelader fra
 Choco Loco og en manchego bit. Jeg testet tomat og vanilje marmeladen med osten og det var godt sammen, men jeg kan ikke forklare hvordan, bortsett for at jeg synes det harmonerte godt.
Sødmefylt tomater med en hint av vanilje som avrunder smaken av det salte.
Nei, jeg skal ikke forsøke meg på å være en gourmand og komme med store ord og vendinger.
JEG LIKTE DET og anbefaler det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...