tirsdag 17. januar 2012

Pølse i vaffel, Mosse spesialitet

Ryktene sier at dette begynte i drammen og familien til Eyvind Hellstrøm spredte det i Moss, uansett her i Moss er det ikke uvanlig med pølse i vaffel. Går du på fotballkamp, hånballkamp, 17. mai feiring, skole begivenhet eller noe annet hvor pølse serveres, så er det ofte med vaffel til.
Litt rart synes du, spesielt med ketchup og sennep, til tider sprøløk også(var tom). Men tenk etter hvor ofte er det man ikke spiser søtt, salt og surt på en gang i disse dager
Jeg synes det faktisk er godt og det gjør familien også, vi har faktisk introdusert den tilbake til noen venner fra Drammen. Sist vi møtte dem lurte de på om vi hadde spist pølse i vaffel siden vi så hverandre sist og vi måtte innrømme at det hadde vi ikke, men det hadde de og opptil flere ganger også:)
For de av dere som griner på nesen av dette er det ikke så annerledes enn flesk og pannekaker.

2 kommentarer:

  1. Så utrolig masse godt du lager, og legger ut på bloggen!! Det liker jeg veldig:)
    Men pølse i vaffel, æsj! Skjønner ikke at det går an jeg, hihi:)

    Men vaffel med brunost fikk jeg veldig lyst på, så spørs om ikke det blir laget dette til kvelds, da kommer 3 stk hjem fra fotballtrening i -12 grader ♥

    SvarSlett
  2. kan jo minne litt om chicken and waffles, det er jo også kjempegodt sammen! Har laget det et par ganger selv, så må vel snart få laget et innlegg. men... ting tar tid, særlig blogging har jeg funnet ut. hehe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...