onsdag 25. april 2012

Ny kakao og chai drikker

BARÚ er et belgisk merke som er helt nytt i Norge, jeg har kommet over disse tre drikkene 
Spicy Chai latte, vanilla chai latte og fluffy marshmallow.
I dag har vi smakt på fluffy marshmallow og den er bare utrolig kremet og marshmallowene blir faktisk fluffy,  andre merker vi har smakt blir disse hvite små myke putene bare seige eller knudrete som forvinner til en intetsigende masse, marshmallowene i denne er som de skal være, myke og fluffy.
Hvor har jeg plukket med meg disse, jo det er på Lille Interiør på Jeløy, min favoritt interiør butikk som nå fylles med masse deilig mat og drikke.

1 kommentar:

  1. Nam, det så godt ut. Den chaien kunne jeg godt tenke meg å få kloa i, må se om jeg kan finne den i noen av butikkene her oppe.

    Klem Ingvild

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...