mandag 7. mai 2012

Tea Pigs

Jeg har vært så heldig å få prøve ut denne teen :)
Tea Pigs er et nytt merke i Norge og merket har mange smaker å velge mellom, alt er økologisk og selv teposene er nedbrytbare og  miljøvennlige, som Teapigs selv kaller det " biodegradeable tea temples" 
Tetemplene er fylt med de herligste te, urte og bærblandinger, camillete posene er fylt med hele blomster og det er store gjenkjennelige biter av ingrediensene i hver lille tepose
Tea pig har denne morsomme vrien på den populære indiske chai te "chilli chai", du kan se at de små posene 
bilde lånt fra teapigs

inneholder: Assam te, hele kardemummekapsler, ingefær, kanel, vanilje og tørkedechilli flak
Mynte te med frisk og nydelig på smak

Fra øverst til venstre med klokken: Super fruit, chilli chai, mynte og kamille, jeg har testet ut teene under fotografering, så derfor er ikke koppene helt fulle. Jeg var veldig overasket over kamille teen, denne er den beste kamille teen jeg har smakt, superfruit er så full av smak at med sukker så blir den som saft, chilli chaien er utrolig god og full av krydder smak og mynten er herlig frisk.
Jeg har tidligere smakt denne, en herlig blanding av fineste darjeeling blader fra Himalaya og sør Italiensk bergamott.
Bilde lånt fra teapigs
Disse teene kan jeg drikke mye av, de er rene og herlige på smak og MYE smak.
Når teen får ligge litt lenge i koppen, så blir det bare mere smak, ikke den beske smaken man ofte får hvis teposene ligger i tevannet for lenge og for de økonomiske der ute så får du flere kopper av en tepose, du kan brygge en relativ stor kanne på en pose.

hvis dere lurer på hvor de er å få kjøpt så er
disse å få tak i mitt nærmiljø og er å finne på Lille interiør og StiLiMAT.

Ønsker du å forhandle teen eller ønsker mer informasjon send e-pot til
nedepaabryggekanten@gmail.com






1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...