onsdag 28. november 2012

Bloggjulekalender 2012


Nå som roen har begynt å legge seg etter bloggtreffet på Røed, tikker det fremdeles inn premier og har fremdeles noen goodies til overs. jeg har da fått lov til å gi premiene og goodiesene som premier til julekalenderen min. Egentlig ikke hatt noen planer om julekalender til bloggen, men når jeg først har vært så heldig slår jeg så klar til.
Men som til barna, så er det ikke bare goodies på bloggen, kanskje vil dele en idé eller to også.
Vi får se, veien blir til mens jeg går:) 
Jeg kan røpe at det blir smaksopplevelser, litt pynt og idéer

Følg med innleggene legges ut ca. kl 08:00 og trekningen skjer om kvelden ca. 23:00 med random.org

Alt du trenger å gjøre er å kommentere under og har du ikke blogg, legg igjen en mail adresse så jeg kan kontakte deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...