lørdag 24. november 2012

Nå er den store julebloggtreff dagen her, juhu:))

For meg så.
Det har blitt noen innlegg som ikke handler om mat den siste tiden, men dette er min blogg og omhandler meg. Jeg er en matblogger og vil gjerne dele med deltagerene til julebloggtreffet og andre hva jeg har fått til og hva vi har i vente. Dette blir en liten "kulinarisk event" for vi får testet ut så mye som kan spises og drikkes.


Her er pPe har vi endret litt på tiden for å rekke over alt.
Oppmøte 17:30 På Lille interiør Sjøgata 2, 1516 Moss

Det ønskes velkommen til dagens event med sprudlende eller alkoholfritt for de som kjører
Knut fra Saa Godt vil være i butikken og fortelle om deres italienske produkter, det blir prøvesmaking og allerede her får vi med oss en "liten" goodiebag:)
Vibeke fra Ulfven kommer for å fortelle litt om flisene deres
Ferden fortsetter til Røed gård på Jeløy 
Noen av oss kjører så folk kan sitte på

Vi setter oss til bords ca.19:00

Meny

Forrett:
Sjøkreps med skalldyrsmousse
Drikke: VÅR eple, rød rips og rabarbara
Rosemount Riesling Semillon Sauvignon Blanc 2010

Loddtrekning

Hovedrett:
Rådyr med traktkantarellsaus, rotfrukter og rosegelé
Drikke: VÅR eple, kirsebær og aronia
Matua Valley Marlborough Pinot Noir 2010

Loddtrekning

Dessert:
Bakte epler med vanilje og krem
Drikke: VÅR eple og rabarbara.
Rosemount O 

Loddtrekning



Tilslutt blir det prøvesmaking av sjokolade fra Dragelade





Mathallen


Moss/Jeløy


Premier

Det kribler nå i magen, som jeg grugleder meg.

3 kommentarer:

  1. Skjønner godt at det kribler nå, dere har stått på noe veldig tror jeg. Gleder meg til å komme etterpå, det blir nok en helt super kveld!
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en hyggelig kveld. Var jo rene julaften i tillegg. All ære til dere som har ordnet til alt dette. ;) Gleder meg allerede til våren......
    Klem Marte

    SvarSlett
  3. Tusen takk for et fantastisk bloggtreff! Første gang for meg, men det frister til gjentakelse, så gleder meg til våren! Helt overveldene med alle gavene og den gode maten, det var virkelig en super kveld! Utrolig hva dere har fått til, dere må virkelig ha stått på!
    Klem Ida

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...