mandag 24. desember 2012

Luke 24

Juhu dagens luke er et gavekort på kr. 500,- fra Skeidar 

For å være med på trekningen må du kommentere under og har du ikke blogg så legg igjen 
e-post adressen i kommentarfeltet eller på e-post til lizasmatverden@gmail.com
MEN DU MÅ KOMMENTERE, for det er de loddene jeg teller opp. Du kan kommentere anonymt men husk å gi deg og kommentaren din til kjenne på en e-post til meg 


Lukene fra den 14. er fremdeles åpen.


Trekning den 27.12.12 med random.org


Lykke til!

9 kommentarer:

  1. Da prøver man seg nok en gang. :)

    SvarSlett
  2. For en fantastisk julekalender du har hatt Liza, kjempefine premier!!

    Ønsker deg og dine en fredfull jul med masse deilig mat :)

    Juleklem fra Ingvild

    SvarSlett
  3. Jeg er med! God jul!

    Katrine

    SvarSlett
  4. Gooood jul! :) Håper du får en fin feiring :)


    ellen.oeyan@me.com

    SvarSlett
  5. Slenger meg på den siste og ynskjer deg og dine ei fantastisk julehøgtid !
    Khworren@hotmail.no

    SvarSlett
  6. Ønsker deg og dine, samt alle lesere, en riktig god julaften og romjulstid! Tusen takk for masse god inspirasjon i førjulstiden og for den fine adventskalenderen! :) mvh Marie (Marie.Eidem@gmail.com)

    SvarSlett
  7. Har akkurat oppdaget at Skeidar har utrolig mye fint, så jeg er veldig gjerne med :)
    Takk for en fin julekalender! Ønsker deg en fortsatt fin jul! :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...