mandag 4. februar 2013

Engelsk Te

Tea, Low Tea eller High Tea er forskjellige måltider engelskmenn serverer utover dagen
Da vi bodde i Hong Kong for noen år siden, hendte det at jentene og jeg var å spiste afternoon tea på Conrad Hotel, det bugnet av herligheter, jeg har aldri opplevd slike måltider andre steder enn 
der(har heller ikke hatt Tea andre steder)


Denne søndagen har jeg laget et lite måltid, noe vi skulle nyte etter at vi kom hjem fra søndagsturen vår ute i det sure været. I dette måltidet er det mere amerikanske elementer enn engelske, men man kan lage det man har lyst til å lage antar jeg så lenge man har en god blanding av salt og søtt, finger sandwicher, scones med krem og syltetøy, søtsaker og ikke minst TE.

1. Løkspire og avokado sandwich innleg og oppskrift HER
2. BLT med pesto innlegg og oppskrift HER
3. Scones med jordbærfrysetøy og krem
Innlegg og opp skrift til scones med kefir HER
Innlegg og oppskrift til syltetøy HER
4. Cakepops innlegg og oppskrift HER
5. Romruller
7. Blåbær cupcakes
8. Vanilje cupcakes med vanilje topping

2 kommentarer:

  1. Mmmm, så flotte bilder!
    Blir sulten :D

    Klem

    SvarSlett
  2. Imponerende!! Veldig mye fristende her. Takk for skryt av alvehornene mine! Katrine.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...