torsdag 30. mai 2013

Stange kylling med appelsinsaus, asparges og fenikelsalat og dobbelbakte poteter

Rema 1000 ved kanalen har fått inn Stangeprodukter, jeg har brukt mye av kyllingen deres tidligere men tenkte jeg skulle prøve en av sausene deres også. Valget falt på appelsinsaus og deres ferdigkrydret kyllingbryst, kyllingen ble grillet og sausen varmet opp


Jeg serverte dette med dobbelbakte poteter, se oppskrift og fremgangsmåte HER.
Potetene kan du bake dagen før og gjøre klar før middagen eller så kan du lage de ferdig og fryse de ned til du har brukt for dem, steketid i frossen tilstand blir da noe lenger, ca. 45 minutter
Denne gangen hadde jeg også i hakket fersk basilikum.
Som grønt hadde vi asparges og fenikkelsalat,
Jeg høvlet 
1 bunt med asparges og 
1passe stor fenikkel
Blandet dette i en bolle med en god olivenolje og strø litt maldonsalt over.

1 kommentar:

  1. Knallgode produkter, og i tillegg glutenfrie sauser, det er jo helt topp!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...