fredag 12. juli 2013

Ukens matblogger i VG

For noen uker siden ble jeg spurt om jeg ville være ukens matblogger en gang i løpet av sommeren og etter tenking og konsultasjon med familien takken jeg ja til tilbudet. Som eldstesønnen sa det er vel ikke så mange som leser papirversjonen lenger;) Vel, det virker som om det er det, for jeg har ikke fått vite når artikkelen skulle trykkes og i dag fikk jeg noen telefoner fra kjente som hadde lest om meg i VG. Uff, jeg hadde som sagt helt glemt artikkelen og det var meningen å spørre om de kunne kansellere den helt, men det gikk i glemmeboken også.
Livssituasjonen har endret seg, så jeg var ikke lysten å få meg plastret på nasjonaldekket avis.
Å vel, nå er den trykket og må innrømme at det er litt gøy:)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...