torsdag 30. oktober 2014

Hva slags veimat savner du?

På nye veier.

Vi spiser veimat som aldri før. 18,7 millioner porsjoner mat serverte Essostasjonene i fjor.


Kunne du tenke deg noe annet enn pølser eller burgere når du er på veien eller noe annet en den tradisjonelle kjøttkakene man finner på veikroene? Har du smakt en har du smakt dem alle, nei da
det er ikke noe galt i pølser, burgere eller tradisjonsmat. Personlig er jeg veldig glad i den type mat, men noen ganger kunne jeg tenke meg noe annerledes.


Chili con carne
Og annerledes kan vi gjøre noe med. I disse dager er det en konkurranse som pågår,
vi har nå mulighet til å bidra med oppskrifter til retter som vi kunne tenke oss servert på Essosatsjonene rundt omkring i landet.
Pulled lamb

Gå inn HER for å lese mer om På nye veier og delta i konkurransen.

For å få fart i satsningen, er Arne Brimi blitt med som coach. Heine Totland er programleder. Tommy Fredvang lager kjenningslåta. 6 elitekokker og 6 supermotiverte Essomedarbeidere er med for å kjempe sammen om å finne de ALLER BESTE OPPSKRIFTENE for norske forhold

Jeg grubler og grubler fremdeles på hva jeg kunne tenke meg når jeg er på farta og hvilken oppskrift jeg kunne tenke meg å dele i konkurransen.

Vegetarburger med rødbeter
Mens jeg grubler er jeg innom På nye veier og stemmer frem oppskrifter jeg liker.
Bli med du også da vel:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...